Delavnica

Spletna analitika

PRIJAVITE SE

Opis delavnice

V digitalnem svetu je (skoraj) vse merljivo. To je tudi ena večjih prednost pred offline svetom. Vse pa je odvisno od pravilne implementacije spletne analitike. S pomočjo spletne analitike merimo aktivnosti na digitalnih platformah, od organskega prometa (SEO), do prometa z družabnih omrežij, iz naslova oglaševanja, medijev, e-novic, itd. Spletna analitika nam pove, katere vsebine na naši strani uporabniki najpogosteje obiskujejo, koliko časa se zadržujejo, kaj kupujejo in predvsem kje zapuščajo našo stran.

Na delavnici boste spoznali:

  • Kaj je spletna analitika?
  • Analitična orodja
  • Dimenzije in metrike
  • Katere KPI spremljati?
  • Izzivi s piškotki, ad-blockerji, brskalniki, operacijskimi sistemi, spam boti
  • UTM označevanje kampanj

Ob koncu delavnice boste razumeli pomembnost spletne analitike, ki je tudi osnova za morebitno ponovno trženje (remarketing).

Sebastjan Boh
Prijavite se

Predavatelji

AV akademija

Znanje vam bodo posredovali sledeči strokovnjaki digitalnega marketinga.
Zaznamujejo jih znanje, dolgoletne izkušnje, strokovnost. Spoznajte jih!

Sebastjan Boh

Sebastjan Boh

Digitalni strateg

Nace Dolenc

Nace Dolenc

Strokovnjak za družabna omrežja

Mateja Kurež

Mateja Kurež

Direktorica strateškega komuniciranja

Gorazd Murnik

Gorazd Murnik

Strokovnjak za uporabniško izkušnjo

AV Studio

V številkah

42

Let obstoja agencije

50+

Mednarodnih trgov

54

Izkušenih strokovnjakov

25+

Nagrad v zadnjih 5 letih

RAZIŠČITE SVOJE ZNANJE O

digitalnem marketingu!

Prijavite se