V digitalnem svetu je (skoraj) vse merljivo. To je tudi ena večjih prednost pred offline svetom. Vse pa je odvisno od pravilne implementacije spletne analitike. S pomočjo spletne analitike merimo aktivnosti na digitalnih platformah, od organskega prometa (SEO), do prometa z družabnih omrežij, iz naslova oglaševanja, medijev, e-novic, itd. Spletna analitika nam pove, katere vsebine na naši strani uporabniki najpogosteje obiskujejo, koliko časa se zadržujejo, kaj kupujejo in predvsem kje zapuščajo našo stran.
Ob koncu delavnice boste razumeli pomembnost spletne analitike, ki je tudi osnova za morebitno ponovno trženje (remarketing).
Znanje vam bodo posredovali sledeči strokovnjaki digitalnega marketinga.
Zaznamujejo jih znanje, dolgoletne izkušnje, strokovnost. Spoznajte jih!
Digitalni strateg
Strokovnjak za družabna omrežja
Direktorica strateškega komuniciranja
Strokovnjak za uporabniško izkušnjo