Opis delavnice
Od 1. julija 2023 Google Universal Analytics (GA3), ki je bil v splošni uporabi zadnjih nekaj let, preneha zbirati podatke. Še vedno boste za nekaj časa lahko dostopali do starih podatkov, a novi analitični podatki se bodo zbirali le preko novega Google Analytics 4 računa.
Smiselno je čim prej migrirati na GA4 in si s tem zagotoviti optimalen prehod iz GA3 na GA4 še pred 1. 7. 2023. Tako vam bo Google Analytics še naprej služil kot zanesljivo analitično orodje za poslovno in marketinško odločanje.
Delavnica »Google Analytics 4 (GA4)« bo razjasnila naslednja vprašanja:
- Kaj je Google Analytics 4 (GA4)?
- Kaj pomeni prehod iz GA3 na GA4?
- Kakšne so razlike med UA in GA4?
- Katere metrike so nove in katere se ukinjajo?
- Katere funkcionalnosti ostajajo, katere se dodajajo in katere so opuščajo?
- Pregled uporabniškega vmesnika GA4.
Bodite na tekočem z najnovejšim Google analitičnim orodjem. Delavnica »Google Analytics 4« bo postavila odlične temelje za uspešno delo in odločanje na področju digitalnega nastopa in marketinške strategije.
Od 1. julija 2023 Google Universal Analytics (GA3), ki je bil v splošni uporabi zadnjih nekaj let, preneha zbirati podatke. Še vedno boste za nekaj časa lahko dostopali do starih podatkov, a novi analitični podatki se bodo zbirali le preko novega Google Analytics 4 računa.
Smiselno je čim prej migrirati na GA4 in si s tem zagotoviti optimalen prehod iz GA3 na GA4 še pred 1. 7. 2023. Tako vam bo Google Analytics še naprej služil kot zanesljivo analitično orodje za poslovno in marketinško odločanje.
Delavnica »Google Analytics 4 (GA4)« bo razjasnila naslednja vprašanja:
- Kaj je Google Analytics 4 (GA4)?
- Kaj pomeni prehod iz GA3 na GA4?
- Kakšne so razlike med UA in GA4?
- Katere metrike so nove in katere se ukinjajo?
- Katere funkcionalnosti ostajajo, katere se dodajajo in katere so opuščajo?
- Pregled uporabniškega vmesnika GA4.
Bodite na tekočem z najnovejšim Google analitičnim orodjem. Delavnica »Google Analytics 4« bo postavila odlične temelje za uspešno delo in odločanje na področju digitalnega nastopa in marketinške strategije.